گمان میکنی با این خورشید له شده ی لای کرکره
باز هم می شود درد و دل کرد....؟؟؟
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم آبان ۱۳۸۹ ساعت 0:54 توسط سحر
|
گمان میکنی با این خورشید له شده ی لای کرکره
باز هم می شود درد و دل کرد....؟؟؟